.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۶۳ درصدی حوادث رانندگی در مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از کاهش ۶۳ درصدی حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان در خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ مهدی باقری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی مازندران، گفت: هر سال آغاز تابستان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور برای استفاده از مواهب الهی و خدادادی با عبور از محور‌های مواصلاتی استان و همچنین برای سفر زیارتی مشهد مقدس وارد استان مازندران می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و همزمانی آن با پایان آزمون مدارس و مراکز آموزشی پیش بینی کرد حجم سنگینی از مسافران و خودرو‌ها را در محور‌های مواصلاتی و شهر‌های استان در تعطیلات عید فطر شاهد باشیم.
سرهنگ باقری با اشاره به شعار پرهیز از خطر، آرامش در سفر گفت: طرح ترافیکی تابستان با هدف افزایش ایمنی و بهره مندی مطلوب برای آحاد مردم به ویژه مسافران آغاز خواهیم کرد.
وی به اقدامات پلیس راهور در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و اجتماعی در این طرح اشاره کرد و افزود: برخورد با شیشه‌های دودی، آلودگی صوتی، و برخورد با رانندگان متخلف ازجمله این اقدامات است.
رئیس پلیس راهور مازندران خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، تک چرخ زدن راکبان موتورسیکلت و حرکات مارپیچ اعلام کرد و افزود: پلیس ضمن توقیف خودرو، رانندگان متخلف را به مرجع قضائی معرفی خواهد کرد.
سرهنگ باقری از فعال شدن ۸۰ دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در معابر عمومی و محور‌های مواصلاتی خبر داد و افزود: ۲۶ درصد حوادث رانندگی در تابستان سال گذشته اتفاق افتاده است و در خردادماه سال جاری شاهد کاهش ۶۳ درصدی حوادث رانندگی بوده ایم./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.